2014. május 3., szombat

Köszöntő bejegyzés, Anyák Napja

Hey-hoo kedves olvasók, szerkesztők!
Rég jelentkeztem már és ráadásul még a blog se volt elérhető. Sajnálom, hogy napokig, hetekig húztam az új bejegyzést, de a Tavasz örömér új kinézettel vár titeket a DTBA blog. Remélem ebben a tavaszi évszakban sem csalódtok bennem, mert most újból egyedül dolgozok a blogon. Szintén örülnék egy kis pipának ez alá a kis rovat/cikk alá, esetleg egy új feliratkozóra. Bár bár gyülekezünk de pipák, megjegyzések alig érkeznek némely bejegyzés alá, ami eléggé elszomorít. Nem akarok sajnálkozni. Szóval, a mai bejegyzésben, a tavaszról lesz szó, hozok egy rövidke verset is és ne felejtsük el, holnap Anyák Napja! Ti mivel készültök édesanyátoknak? Írjátok meg megjegyzésben, mindet elolvasom!
Teszek ki nektek ebbe a bejegyzésbe 2-3 db rövid kis Anyák Napi verset, amit nyugodtan elmondhattok anyukátoknak, illetve ajándék tippeket, és a hét tavaszi sztár idézetét is megtalálhatjátok itt, illetve a modulsávban is. Remélem tetszeni fog ez a rovat/cikk és nem mentek el pipa és megjegyzés nélkül! Xx

A hét tavaszi idézete:

Minden tél szívében rejtezik egy vibráló tavasz, és minden éj leple mögött ott vár egy mosolygós hajnal.

Anyák Napi rövid versek: 

" Köszönöm Istenem az édesanyámat! 
Amig ő véd engem, nem ér semmi bánat! 
Körülvesz virrasztó áldó szeretettel, 
Értem éjjel-nappal dolgozni nem restel. 
Áldott teste, lelke csak érettem fárad, 
Köszönöm, Istenem az édesanyámat. "

" Hogyha minden csillag csupa gyémánt volna,
minden tavaszi rügy legtisztább gyöngy volna:
kamatnak is kevés, nagyon kevés volna.
Hogyha minden folyó lelkemen átfolyna
s ezer hála-malom csak zsoltárt mormolna,
az én köszönetem így is kevés volna.
Hogyha a föld minden színmézét átadom,
az ő édességét meg nem hálálhatom. "

" Ha csak egy virág volna,
én azt is megkeresném.
Ha csak egy csillag gyúlna,
fényét idevezetném.
Ha csak egy madár szólna,
megtanulnék hangján.
Ami csak szép s jó volna,
édesanyámnak adnám. "

Anyák Napi ajándék tippek (DIY):

 Itt nézheted meg hogy kell elkészíteni: KATT

 Itt nézheted meg hogy kell elkészíteni: KATT

 Itt nézheted meg hogy kell elkészíteni: KATT

 Itt nézheted meg hogy kell elkészíteni: KATT


Remélem hasznotokra vált ez a bejegyzés, megtaláltátok benne a megfelelő ajándékot vagy verset. Vigyétek bátran! Xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése