2014. március 6., csütörtök

#Fejléc verseny - 1.kör

Mint már a cím is jelzi, elérkeztünk a fejlécversenyünk 1.körének végéhez. 4-en jelentkeztek és mind a 4-en el is küldték a fejlécet, ezt köszönöm is! Még két kör van hátra, amire remélem szintén ilyen hiperaktívan fognak dolgozni a szerkesztők! Kezdjük is inkább a vélemény kifejtéssel.

1.KATEGÓRIA - ELLENTÉTEK

Bella Rose.


1.zsűri:  A két szín nem illik össze. Azon kívül nincs vele más hiba. 10/9
BarryC[Én]:  Jól választottad szerintem a két különbséget, bár túlságosan is kék a jobb oldal. A szakadás jó helyen van a szöveg is, csak kár, hogy a kék felirat alig látszik. 10/9
3.zsűri:  Tetszik a fejléc, főleg a tépéses megoldás. Hiszen köztudottan oda és vissza vagyok a szakításért. A színválasztás is remek, passzolnak egymáshoz a színek, mégis tükröznek egy kis ellentétet, olyat, amire te is alapoztál. Azonban szerintem a szereplő lány (mindkét oldalon) lehetne egy kicsit élesebb, tisztább, hogy ezzel is kicsit jobban kiemeld Őt. A háttér szép, ezt nem tagadhatom, azonban mégis kissé üresnek tűnnek. Talán a lila oldal még nem is, de a zöld egyértelműen kicsit olyan... semmilyen. Azt azonban be kell ismernem, hogy az ellentétek jól érezhetőek, ez pedig igazán dicséretes. Összességében viszont még is elnyerte a tetszésem, így jár a 10/7 pont. 
  

1.zsűri: Nagyon üres. A szakadás ott valamiért nem tetszik. Lehetnének rajta emberek. 10/6
BarryC.[Én]:  Igazán jól érződik rajta a különbség/ellentét. A szakadás szerintem jó lenne, ha nem lenne annyira nagy rajta. A bal oldalt szépen kidolgoztad, a jobbat is. De egyet kell értenem az elöttem szólóval, valamiért még is üresnek érzem. 10/7 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése