2014. február 25., kedd

#Kritika 1 #Kritika 2

Kritika 1.:

                                      Az elnök lánya

Kinézet:
Kezdjük a legelején. A fejléc; első ránézésre: szép, kidolgozott, nem összecsapott munka. De ha jobban megnézem már is látok rajta pár dolgot. Ami leginkább a szememet bökdösi, hogy üres. Csak a karakterek látszódnak igazán rajta, a textúra alig. A lány karaktere a fejlécen furcsán van kivágva, viszont nagyon szép így is. Folytassuk a háttérrel; Egyszerű, még is nagyszerű. Szerintem a háttér mindig olyan legyen, ami illik a fejléc színéhez, vagy hangulatához. A tied mindkettő. Eltaláltad a jó színt. Modulok; Igazából nincs kifogásom velük, mert szépen, jól ellettek helyezve a blog oldalsó sávjában. Viszont, a menü fent van a fejléc alatt. Nem mintha azzal nagyobb problémám lenne, viszont szerintem sokkal szebben nézne ki oldalt.

Történet:
Az igazat mondjam? Semmi kifogásom sincs benne! Szépen írsz, betartod a "múlt" vagy éppen "jelen" részeket. Ezt értem én úgy, hogy nem össze vissza írod, hogy jelen vagy épp múlt. Nem tudok írni több dolgot, hisz a hibátlan írásba nem tudok belekötni. Csak egy mondani valóm maradt; További jó írást!


Kritika 2.:

                                       Half a heart

Kinézet:
Kezdeném a fejléccel; Szóval, nagyon szép lett a háttér kidolgozása viszont jobb oldalt a leányzó kicsit furcsán lett kivágva. Ha bal oldalt lekerekítetted a fejléced, akkor jobb oldalon is le kellett volna. Folytassuk a háttérrel; Furcsa, hogy kissé "hangyás" de még is a hangulata, a színe illik a fejlécedhez. Modulok; Kicsit furának találom azokat a hópihéket jobb oldalt. Ha van is akkor az egész blogon, mert valakiknek az olvasásnál zavaróak lehetnek.

Történet:
A betű méretét szerintem állítsd nagyobbra, de ha neked ez így tetszik akkor nem szóltam:) Te is szépen írsz, nincs belekötni valóm. Az Időket jól írod, ahogy látom múltban írsz és ezt be is tartod a történet folyamán. Ahogy az előző kritikában is említettem;" Csak egy mondani valóm maradt; További jó írást!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése